Zynp1907 Tunaminannesi bebeğin seni tanıdığı için saçın dökülmeye başladı. Bilmiyorum inanır mısın ama bizim burda böyle derler. Bebek annesini tanımaya başladı mı saçı dökülür annenin
Nil-ay Lavantakokusuuu bende kullanıyorum ama benimde aşırı dökülüyor 😔beyaz olanı bendeki 5 ay oldu doğum yapalı
Beren2323 Ayln1613 tamamen geçirdi mi yani egzama mı vardı benim böyle kabuk kabuk oluyor ilaç kullanmadan geçmiyor geçirdiyse hemen alayım☺️
Ayln1613 Beren2323 egzama gibiydi kaşınır kabuk kabuk olurdu sonra yine kabuklanır iyice kaşınırdı ilaç kullanmadım düzenli bu şampuandan kullandım geçti kaşıntıya birebir iyi geliyor şimdi de arada kullanıyorum ki aynı şikayetler oluşmasın