Arkadaşlar merhaba🌸🌸 kızım 6 aylık oldu ama 5,5 aylıkken gece uyanması arttı, gündüz uykuları zaten çok uzun değildi iyice kısaldı. Uykuya geçişi ben ayakta kızım kucağımda hafif sallanarak sağlıyordum. Uykusu zorladığında beşiğine yatırıyordum bir süre daha sallayım dokununca uyuyordu. Şimdi yine eskisi gibi kucağımdan beşiğine koyar koymaz ağlıyor. Bu diş, atak döneminden böyle diye umut etmek istiyorum. Bunları yaşayıp sonra yine düzene giren bebişleriniz var mı? Kucaktan beşiğe nasıl tamamen alırım bilemiyorum. Yatır kaldır yapmıştım bir süre ama belim ve sırtım müsade etmiyor sürekli eğilip kalkmaya. Ama ayağa kalkmaya başlayınca beşiğini aşağıya çekeceğiz ve iyice zor olacak benim için..