Merhaba sevgili anneler kızımın doğduğundan beri kaka problemi var öyle herkesin bahsettiği gibi her gün yapmıyor ( genetik sanırım babası da öyleymiş ) bu ara ek gıdayla Birlikte daha da zorlaştı sürekli ıkınıyor ama çıkaramıyor 5 gün oldu azcık yapabilmiş . Probiyotik kullansak etkisi olur mu acaba b sıkıntıyı yaşayanınız çözüm bulanınız var mı acaba