3 yaşında ikiz annesiyim bende ilk 3 ay meme+mama gittik 3 aydan sonra emziremedim biberondan mama içmek daha kolaylarına geldi reddettiler malesef sağdım verdim 1 ayda ama iki çocukla ne kadar Sağabilirsem işte birde yanlız bakıyordum azaldı tadına bakayım dedim tuzlanmış iğrenç olmuş sağmayıda bıraktım 4 aydan sonra sadece mama ile devam ettik 😇