birbebek_annesi Yaa benimkide 9 aylık otururken oyun oynarken bazen dengeyi sağlayamıyo pat arka üstü düşüyo. Yüreğim ağzıma geliyo. Ama yükseğe falan hiç tek başına bırakmıyorum. Emekliyor da her an peşindeyim ama peşindeyken bile düşüyor.
Kurabiyex Hepinize çok teşekkür ederim içim biraz olsun rahatladı. Eşimle çok çatışmayız aslında bu konu epey aramızı bozdu yani çok kırıldım o kendini haklı görüyor.