Kızım 4 aylık çoklu gıda alerjisi var artı bronşit oldu doktor zaditen damla yazdı. Bunu kullan rahatlar dedi. Kızıma her damlaya verdiğimde 4 aydır hiç bir şekilde uyumayan bir türlü uyutamadığım çocuğum uyuyor ve uyandığında sersemlemiş oluyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba?