Cemre50 herkesi degil doktorunuzu dinleyin herkes konusucaktir hic takmayin uzulursunuz anneniz dahi olsa kendiniz disindaki herkes bir seylerinizi eksik veya yanlis bulucaktir hee hee diyip gecin kimseyi kirmayin kimsenin lafini da ciddiye alip kirilmayin, yolunuz uzun nacizane tavsiyemdir 🌸