Kizlar ben benegimi eskiden max 2 saatte bir emzirirdim hatta bazen yarimsaatte bir. Her agladiginda memeyi kabul eder susardi. Ama hep kusardi, yanlış beslemeydi farkindayim ama hep meme isterdi. Simdi memeye gelince bazen cildiiriyor. Gece uyku sersemi guzel emiyor. Gunduzdr emiyor rmmiyor diyemem. Bezlerde çişli ama mesela 2 saatte bir emmiyor 4 saate çıkarıyor. Sizce doyma iç güdüsü gelişti ve tok oldugu icin mi emmiyor yoksa meme reddi mi? Uyuyor bu arada aç olsa uyumaz diyr düşünüyorum. Suan en son 4 saat önce emdi ve uyuyor.. Siz ne düşünüyorsunuz. Bu arada sütümde cok azaldi eskisi gibi bol gelmiyor diye sabırla emmiyor Sanirim. Çekse gelcek ama sabretmiyor… Canımı sıktı bu durum…