Merhaba kızlar. Az önce bir başlık gördüm bebislerin severek yedikleri seyleri konuşuyor anneler. Valla benim kanayan yaram. 34 aylık ve hiç ama hiç bir şeyi severek yemiyo. Ne versem kaçıyor ağlıyor. Orda yoğurtlar kefirler sütler sebzeler havada uçuşuyor. Var mı benim gibi olan. Anca birbirimizi anlarız 😓