Annebebek58 anne sütündeki laktoz u parçalayan laktaz enziminin az olmasından dolayı bebeğin bagarsakları hassaslaşıyor ishal vs oluyor karnı ağrıyor relaktaz da laktaz enzimi var içinde onu bebege verince parçalanıyor laktoz ve bebek kolay sindiriyor. İnek sütü proteine de alerjisi varsa normal mama içemez alerjik mama icmesi lazım canım aynılarını bende yaşadım 4 ay süt ürünü tuketmedim ama benegim genede emmedi doğru düzgün Alerjik mamada içmedi cok zordu o dönem ek gidada veremiyordum küçüktü