Kızlar evde parol bitmiş öncelikle dün de almayı unuttum eczane uzak gidemedim bugün de. Evde dolorex var ondan içtim. Belim ağrıdan kopuyor sol tarafım aşı soldan vurulduğu için ağrısı sadece sola vurdu. Kalbim sıkışıyor arada. Ateşim 39.8 😥 yanıyorum. Elimi yüzümü yıkadım geçmedi. Banyo yasak dediler 2 gün , yapamıyorum. Aferin içtim şimdi duvarlar üstüme üstüme geliyor. Başka ne yapmalıyım ? Sanki tüm kemiklerim kırılıyor ağrıdan. Bu arada ilk 2 dozda da berbat haldeyim bu kadar olmamıştım ama ateşim çıkmamıştı 😥