Sevgi1 Kızlar gobegim ilk doğumdan sonra indi normale çok sevindim ama şimdi 3 ay olacak doğum yapalı içi sert 5 aylık hamile gibi çok cirkin oldu seseryan göbeği dedikleri böyle mi ne zaman inecek sizde nasıl?
Sevgi1 Kaveda içi sert mi dokununca sisko oldu ya bu başta böyle değildi hamile gibi şimdi bakip bakıp sinirleniyom senin de mi öyle
Kaveda Sevgi1 benimde aynı sert bi de geçen hamile sandılar dışarı çıkmak istemiyorum psikolojim bozuldu birde ben artık düzene bindi gibi adetim ona ragmen😣
Mirac_21032019 Sevgi1 bence adet gordukce o sertlik kaybolur iner her dogum ayni olmuyo malesef 2.gebelik karni daha gec toparlaniyo cunku ilkinde zaten deformasyon oluyo 2.cide bunu daha zor duruma sokuyo
Sevgi1 MuhammedAmine hay Allah'ım ya ne kadar oldu doğum olalı bide şişman oldu benim ya hamile gibi test yapcam nerdeyse çok sinir oldum çok
MuhammedAmine Sevgi1 5 ay 10 gün oldu ben 78 kilo ile hamile kaldım 102 ile doğuma girdim 85 kiloyum şu anda ama 5-6 aylık hamile gibiyim bende adet olunca geçer dediler ama düzenli adette görüyorum yok gitmiyor göbek
Sevgi1 asocialmom yok bı tane çocuk var benim ilk dediğim yeni doğum yapar yapmaz inmisti demek istedim🤣sonradan şişti