Mrsanne Tüm atakları gümbür gümbür yaşayan canım evladım oğlum 6. Ay atağını da aynı aynı şiddetle yaşıyor. Uyku düzenleri berbat oldu, gün boyu mızırdanmalar başladı. bu ataktan sonra hangi güncellemeler geliyor yaşayan geçiren anneler var mı?
Ozgdfn Mrsanne ah 6. Ay benimde çok zorlandigim bir aydi ama 6. Ayın bitmesiyle çoğu şey bir nebzede olsa düzelmeye başlıyor taa ki bir yaşına kadar . 1 yaştan selam olsun 😁
Muazselami Mrsanne sanırım bende suan bu atağı yaşıyorum aynı şeyleri yaşıyoruz çok huzursuz durmuyor düzgün uyumuyor devamlı kucak istiyor uyku düzeni kalmadı
Mrsanne Ozgdfn bir nebze olsa rahatlamak istiyorum artık kendi başına yarım saat vakit geçirsin istiyorum mesela bunlar oluyor mu 😀
Mrsanne Muazselami uyku eğitimine başlamıştık atak haftasında olduğunu anlayınca erteledik. Çok zorlu geçiyor günlerimiz
Ozgdfn Mrsanne valla inanın 6. Ayda benim hiç olmamıştı ne uyku duzeni ne ek gıda ne oyun oynamak. Tam çıldırmak uzereydimki yedinci aya girdik 😁 hatta ben 4. Aydan çok korkuyodum burda yazılanları görünce eyvah diyodum beni neler bekliyo aksine 4. Ayda hiç bişey olmadı ama 6. Ay açığı kapadı 😁
Muazselami Mrsanne kesinlikle öyle bende başlamadan bitirdim nerdeyse uykusu var uyumuyor yerde durmuyor kucak istiyor durup durup ağlıyor