umayy34 Deletedmom_61 son sorum nasil demliyorsunuz kac kasik kimyonla ve uc dort bardagi gun icinde mi iciyoruz yoksa tek seferde mi
SEDANURRRR umayy34 biz arabaya biniyoruz susuyo ama 2 dakika sürüyo, kontrollere hastaneye gidince gün boyunca uyuyo mesela hergün hastaneye gidesim geliyo düşün adım atar atmaz tık uyuyo hemen
SEDANURRRR umayy34 doktor kontrol edecek soyunduruyorum bildiğin derin uykuda asla uyanmıyo soyunmasına rağmen, kolik diyorum doktor inanmıyo 🤦🏻♀️ Bebekler anneleri yalancı çıkarmak için var 😅
Sude1208 umayy34 tüm gaz damlalarını kullandım hiç bir işe yaramadı ama anne sütü alıyor bebeğim her aksam rezene çayı yapıp içtim tamamen kesildi gazı fakat demleme o hazır çaydan yapmayın aktardan alın rezeneyi
umayy34 Sude1208 nasil iciyorsunuz rezeneyi. Ben baslamistim ta ki burda rezeneyle ilgili post gorunce korktum
umayy34 SEDANURRRR 😂 bizimkide misafir geldiginde oyle uyuyor ne uslu bebek diyorlar ne desem inanmiyorlar😂🤭
Woody umayy34 hastane değil ozel yeri var Pzt sabah arayıp randevu almak gerekiyor Erkenden arayın ki dolmasın
Buseslm Deletedmom_61 daha çok küçükmüş zararı olması benim bebeğim de kolik 3 aylık olduk ama ben hep korktum kimyandan ağır gelir diye