Merhabalar bebeğimi hastaneye götürdüm ayagının altı yanıyo şekermi var diye şükür çıkmadı ama doktor bebegiin daha büyük sorunu var gelişim gerili var dedi 3 ay sonra kontrole cagırııd bebegim 11 aylık olacak
1 hafta sonra 8 210 gram 70 santim no
Boy sizce de kötümü sizin bebeginiz bu aylarda ne kadar kılodydı hatırlıyan varmı
n
mi
imin