nlyoya Kızlar fiyatlara baktınız mı yada kullanan varmı o fiyata değermi. Ben ikinci el alacağım ama genede yüksek rakam baya iyi diyolar ürüne.
gocebebirbayan nlyoya ben 200 tl ye aldım bir tane. zaten sadece yemek yerken oturuyor onda da zorla hiç sevmiyor oturmayı