Gokbayes2018 6 aylık olmak üzere bebeğim var, neler alabılırım dıye dusunuyorum. Sanırım yürüteç vakti geldi. Hoppala mı alsam yoksa karar veremedim 😘😍🤗
deletedmom2200 Gokbayes2018 yürüteç önerilmiyorculardandım bende 😂 9 buçuk ay direndim ama bebeğim ayaklarının üzerine bile basmıyordu son kontrolde doktor kalkma eğiliminde bile olmadığıni söyleyince koşa koşa yürüteç aldık günde sadece 15 dakika koydum zaten sıkıldı ilerletemedi ama bir mucize oldu ve yaklaşık 1 hafta sonra aylardır emeklemeye yeltenen ama asla yapamayan oğlum pıtı pıtı emekledi ve artık bana tutunarak ayağa kalkıyor geçen hafta ayaklarına dahi basmıyordu 😓😓😓 Şimdi bu bir tavsiye değildir sadece tecrübemi anlattım ama sonuna kadar doktor tavsiyesi almanı öneririm bizim durumumuz farklıydı senin hiç ihtiyacın olmayabilir 🌸🌸🌸
Semabsr Bebegınz erkekse hoppala ıyı deıl yürütecede daha gec bındırrssnz daha ıyı olur cnku erkek bebekler ıcın hıc ıyı deıl dıuorlar
KubraurganAlper Biz yürüteç almamakta direnmiştik söylenenlerden dolayı ama 8.ayda gidip ilk isim yürüteç almak oldu günde 10 dk ile başladık ve şuan 10ay 17 günlük kontrollü bir şekilde kullandryorum sureli bir şekilde iyiki almsm diyorum