Kızlar bebeğim 43 gündür kuvezde ve beni doğunca çok ememe di de ztn midesi bulanıyor du ve kusmustu ben sürekli elimle sagiyordm 38 gün elimle sagdm ve sonra weweel n süt sağma makinesini aldm ve onun kademelerinin en düşüğünde sagiyorm ve 2 göğsümden 30 ml bile çıkmıyor 3 saatte bir sagdm halde ve ben bunun kadmesi yüksek de sağssm bebeğim çıkınca süt çektiği zaman gelirmi sizce zorlanirmi bilgisi olan bana bilgi verebilirmi lütfen ☹️