sedanur4004 Kızlar 3 ay 2 günlük bebeğim bugün gördüm bildiğiniz disin ucu çıkmış salyasi çoğalmıştı birde elini isiriyordu sürekli. Omzumu ısırmaya çalışıyor hemde. Yan alt dişi çıkmış birde . Var mı bu kadar erken diş çıkaran https://imgyukle.com/i/orjYbj
hurremsultann sedanur4004 diş çıkarması normal de arkadan çıkarması çok tuhaf önce ön altlar çıkıyor bu ne acele minnoşum de 😄
sedanur4004 hurremsultann evet yandan çıkmış diğer alt yanda beyazlamış birde ordan çıkacak sanırım bende çok şaşkınım
Albgy Biz de 3buçuk aylık çıkarttık doktorumuz tamamen genetik hiç önemli degil kaçıncı ayda çıkartması demişti ☺️
Seymust Mercimek_Alp Benim kızım da iki ay on günlük alt ön diş eti beyazlamış salya da iki haftadır diş çıkacak sanırım. Bu kadar erken çıkmasına hiç hazır değilim 😒
cemre_-34 sedanur4004 ay ne güzel erkenden patlatmış dişlerini benmde 3 aylik kızım var ama öyle bisey yok suanlik keşke erkenden çıksa da rahatlasam :)
Nurrrsss sedanur4004 bu diş çıkmasımı oluyor ya benim bebeginde böyle resmine bakın sizde alt tarafta böyle beyazladı kabardı by diş çıkıyo anlamına mı geliyo
Nursena0606 sedanur4004 3 aylık bebeğimin 4 köpek Dişi böyle şuan. Tam çıkmış gibi değil. Şişmiş duruyor. Ön dişler çıkmadan köpek dışı çıkmaz demişti doktor. O köklü olduğu için erken belli edermiş yerini.
sedanur4004 Nursena0606 ama bizimki sis değil ucu çıkmış tamamen kaşıkla da kontrol ettik tik ediyor yani ucu çıkmış şişliği 1 haftadır vardı
cemre_-34 sedanur4004 iyi iyi valaha en güzeli erkenden çıkması 6 aydan snra sknti haha bana göre yani en azından ağır geçmez 6 ayda çıkacak olan dişler :)
sedanur4004 Nurrrsss evet 1 haftadır bu şekilde şişti ucu çıkmış bugün farkettim sürekli biyerleri ısırmaya çalışıyor