Sedonay Bemimki tam 8 aylık oldu 3-4 gündür alıştı daha doğrusu annem alıştırdı bana kalsa bende beceremezdim hep püre veriyordum, annem sayesinde çiğnemeyi öğrendi aynı sizinki gibi herşeye öğürdü hatta ben çok korkıyordum bakamıyordum annem yemek yedirirken mutfaktan çıkıyordum o derece yani çünkü boğulur gibi yapıyordu çok korkuyordum hemen müdahale etmek istiyordum. Hiç alışamıcak sandım hep öğürcek galiba diye düşündüm ama alıştı 3 günde tabi verdiğim şeylerin çok yumsak olmasına dikkat ediyorum mesela ekmek içi çorbasına katıorum minik minik çiğnior