omurbaby Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. Bebeğime yoğun gazdan dolayı dün lavman yapmak zorunda kaldık ve bugün pişik oldu sizinde başınıza geldi mi hiç.
cemre_-34 omurbaby hiç başıma gelmedi de pisik krem kulanın orayı nemli tutmayın mümkün olduğunca kuru tutun. Mustelanin pisik kremi tavsiye ederim hemen etkisini veriyor rahatlatıyor
Ayse0409 omurbaby Bizde bir kere lavman yaptırdık ama pişik olmadı canım sarı kantaron yağı öneririm pişik için 👌 geçmiş olsun
omurbaby Ayse0409 şimdi hametan sürdüm daha iyiye gidiyor gibi ama kantaron da sürerim o daha doğal ev yapımı sonuçta