Kızlar merhaba 33 günlük bebeğim emziği tutmasını istiyorum sakinleştiriyor en azından ama ne yaptıysam tutmadı farklı emzikler denedim olmadı tatlı şeylere batırıp vermeyi denedim emdi ama tadı gidince yine attı sade olarak versem direk midesini bulandırıyor varmı önerisi olan