Baharinannesi Kızlar salonunuzu paylaşır mısınız yeni salon takımı almak istiyorum ama renk uyumu ve model bana fikir olsun
Dorukcummmm Baharinannesi kelebek mobilya Crista seti ve selis koltuk takımı var bizde çok memnunum ben. Koltuk renklerini dumanlı mavi ve krem olarak değiştirdim ben
Sedakcby Baharinannesi sarayli mobilya Karaca oturma grubu spor tercih edersiniz memnunum 👍🏻 bütün evim sarayli mobilya kalitesi çok iyi https://www.saraylimobilya.com.tr/urun/karaca-dugun-paketi_928.aspx Yemek odası ve salon aynısı. Yatakodasıni farklı almıştım yine sarayli mobilya ama.
Baharinannesi Dorukcummmm krem renginden çok tedirginim aslında çocuklu olunca çıkmayan bişey dökülürse falan,😶🥴
Mrsanne Doğtaş mobilya chester takım var bende hem yemek odası hem salon takımı çok memnunum. Renkler de sadece bir üçlü koltuğum yağ yeşili diğer herşey krem rengi
Seda79 Baharinannesi evet avangard Abdülhamit te çıkmıştı tv da dedim bu mobilya benim olmalı 😂çok şükür aldım
Loreyli Sedakcby benim de yemek odası takımı saraylı, buna benzer bir şey gerçekten çok güzel zevkli bir marka
Sedakcby Loreyli öyle gerçekten kalitesini çok beğenmiştim ben. 2 sene önce tüm evi 21 bine almıştık şuan atarken gördüm 50 bin olmuş şaka gibi
Loreyli Sedakcby biz de 3 sene önce 29 bine almıştık tüm evi. Ama bizde oturma odası da vardı. Hepsi saraylıdan değil ama fiyatları aşağı yukarı aynıydı. 50 bini görünce ben de şok oldum
Sedakcby Loreyli herşey ateş pahasi gerçi mobilyaların da böyle olmasını garipsememek lazım aslında allah evlenecek olanlara yardım etsin valla 🤲🏻