Bayanlar yenidoğum yaptım bebeğimde sarılık vardı fototerapi aldık daha iyi şimdi beslenmesi lazım ama bebeğim çok derin uyuyor bayılmış gibi napsam uyandiramiyorum, bebeği benimki gibi derin uyuyan var mı yenidoğan bebek derin mi uyur. Acemiyim lütfen yardımcı olun kafaya takmaya başladım.