Oykueylul aşılar bazen ağrı ateş yapabiliyor ateşi olmasa bile sürekli ağlarsa ağrısı olursa yarim çay kaşığı vermeni tavsiye ederim kilo duruma bağlı olarak veriliyor bir çay kaşığı çok gelir 3 kilo gibiyse yarim çay kaşığı vermeni tavsiye ederim ben öyle yaptım ateşi olduğunda ağrısı olacağından verdim rahatladı