Eliffnurr05 4 aylık bebeğim var ve iki kere oldu kopkoyu yeşil kaka yapiyor. Neden bilgisi olan var mı? Yardımcı olur musunuz?
birmelekannesiiio Eliffnurr05 bebeklerde sarı ve yeşil kaka normaldir, üşüttüyse de yeşil yapar, birde ilaç falan damla bişey kullsndıysan oda yapar
Ayliz134 Eliffnurr05 yeşil yapraklı sebzeler tükketiyseniz yapabilir birde bebek emiyor ise ön sütü fazla aldığında kaka yeşil olur. Mesela bir memeyi az emzirip diğerini verdiyseniz ön sütü fazla almış olur.