Zeliha27mira https://imgyukle.com/i/orNsAf İyi Akşamlar herkese kızım 21 aylık 4. Ayından beri bu parmağını emiyor genelde acıktığında ve uykusu geldiğinde emer doktora götürdüm antibiyotik krem yazdı sürdüm biraz geçti kabuk bağladı bırakmadığı için tekrar böyle oldu acı oje de aldım sürdüm. Fayda etmedi yokmu önerisi olan çok canımı sıkıyor artık bu durum emme sesinden dahi sıkıntı alıyorum .
Deletedmom0099 Zeliha27mira çenesi artık kuvvetli olduğu için baya güçlü emmiş su toplamış gördüğüm kadarıyla. bence tekrar doktora gitmekte fayda var emip patlatırsa ağzına gelebilir içindeki sıvı parmak emmeye gelirsekte bilgim yok malesef
Annesi23 Zeliha27mira benim kızımın parmağı da aynı durumda 19 aylık ama uykuya bu şekilde dalıyo bıraktırmaya çalışmadım o yüzden hiç ne yapsam bende bilemedim
Zeliha27mira Deletedmom0099 Evet dişleri de 6 aylıkken çıktı çok iştahlı emiyor birde doktor bana pedagog görmeli dedi umursamadi bile .
zeynep1206 Biricigm bu durumlarda çocuklarınızla lütfen psikolojik destek almaya gidin. Parmak emmek belli bir dönemden sonra tedavi edilmesi gereken bir durum
Emelingoo Ben de parmağını emse keşke çok tatlı görünüyor diyordum. Bişey değil de elinin yarasına çok üzüldüm ya. Canım benimm. Biraz gaddarca olabilir ama acı biber yada acılı turşu suyu falan mı sürseniz? Belki işe yarar?
Zeliha27mira Emelingoo Yani ilk başlarda bizede tatlı geliyordu ama keşke o zaman biraktirsaydm ne yazık ki oğlum da 7 aylık ve ara ara oda emiyor ama her gördüğümde çekiyorm hemen ağzından acıyı seviyor kızım 🥰 fayda edeceğini bilsem keşke.
Zeliha27mira Annesi23 evet emzik niyetine kullanıyorlar ama keşke emzik emseydi yaa . Annebebek58 bilmiym ki olur mu çok inatçı kızım acı ojeyi sürdüğümde ilk gece hiç uyuyamadı başlarda ememedigi için sonra tekrar emmeye başladı.
defesiz Zeliha27mira pek bilgim yok ama sanırım alışkanlık haline getirmiş konuşarak antabilirsen dene bakalım bide🙏🏻
Zeliha27mira defesiz Konuşuyoruz canm sürekli kızım emme parmağını bak uf olmuş cıss olmuş diyorm oda emiyor geri anne uf diyo tekrar emiyor ama .
Emelingoo Zeliha27mira hay Allah ya! İçim gitti parmağına. Emdikçe daha da acıtıyodur. İnşallah bi çaresi bulunur.
Zeliha27mira Emelingoo Sürekli anlatıyorm kızım parmağın uf olmuş diyorm emme diyorm oda hem emiyor hem anne uf diyo diğer parmağını emiyor 2 saniye kadar oda en fazla ama bu parmaktan vazgeçmiyor.
Annebebek58 Zeliha27mira denemek lazimm Allah yardimciniz olsunn hergun uyaninca ayakdayken surun bence pes etmeyinn