Merhaba kızlar 11 aylık kızım var 2 geceden beri huysuzdu falan bugün baktım dişi patlamış. Sabahına öksürük burun aktıntısı başladı. Evde şuruplar var (petitus calpol parol). Doktora gitmek istemiyorum açıkcası şurup vericek oda. Evde nasıl iyi edebilirim öneriniz varmı 🙂