Kızlar merhaba. 9 gün önce doğum yaptım. 5 gün sonra kontrolde kızım doğduğu kilosundan 250 gram kaybetmişti. Dün sağlık ocağında kilosu sabit çıktı. Sadece emziriyorum günde 3 - 4 kere kaka aynı şekilde çiş yapıyor. Memeyi sıktığımda süt çok fışkırmıyor. Kilo alımı olmadığı için kafam çok karıştı süt yetersiz mi geliyor mama mı başlamalıyım