Kızlar bunun şurubunu biliyorum damlasını ilk defa kullanıcam.Arkadasımda 2 kutu varmıs açılmamıs kutular ve 2 hafta önce bana verdi .Ben bunları buzdolabına koymustum salon çok sıcak oldugu için.Bu şekilde olmus, sabahtan beri dısarda donmuş gibi kıvamlı ama oda sıcaklıgında beklettim soğuk değil yani .Kıvamı değişmedi.Sizlerinde böyle mi?Son kullanma tarihi de 2022😕 Fotoğraf ta pek belli olmuyor kıvamı ama ☹️
