bahar3589 düzenini hiç bozmayın onuda sık sık sevin benimde oğlum 5 aylık ve kedim var 2 yaşında doğumdan sonra onu boslayinca depresyona girdi yemez içmez oldu bebeğe bişey yapmadı ama kedim eriyip gidiyodu eski düzene koyduk herşeyi kısıtlamadım takip ettim çocuğu severken onuda sevdim ayağımda sallarken gelir oda kucağıma yatar yani ikiz çocuğum var gibi şuan🤣 sizde bol bol sevin kedinizi çocuğunuzla ilgilenirken kıskanması azalir