Hiraprensesannesi35 Kızlar kızım gündüz hiç emmiyo memeyi aramaz gecede emmek için uyaniyo 1 2 kere oda uyksusu kaçıyor gündüz emmedigi için iştahı çok iyi sizce memeden kesiyim mi hem gece o rahat uyusun hemde ben ama bı yandan da vicdan yapıyorum üzülüyorum