Arkadaşlar burdan paylaşıyorum size belki yaşan vardır
Ayın 15 de adet olmuştum geçen hafta yıkandım işte dünden beri akıntım var ama çok hafif ve bugün de aynı şekil dün test yaptım çıkmadı ama bugün bakınca testte çok ama çok az bir silik çizgi çıktı tekrar test yaptım hiç çıkmadı