CanK eğer şu an bakacak birisi varsa biraz daha bekleyin derim, 2,5 yaşında kreşe gidiyor bakacak kimse yok evet çok memnunum cok şey öğrendi, konuşuyor paylaşmayı biliyor kendi kendine oynuyor, ama cok hasta oluyor. Hele kış dönemi, şu an salgın var. Daha yeni influenza-domuz gribini atlattık. Biraz daha bekleyin kışı evde geçirsin. Yazın yaz okuluna verirsiniz, hem biraz büyümüş olur 😊