Kızlar bebeğim bugün 10.30 kalktı ve sadece 20 dk bu saate kadar 7 saattir uyanık sersemliyor gözlerini ovuşturuyor dalar gibi oluyor tekrar açıyo gözlerini altını da aldım emzirdim de ağlaması yok gülüyo konuşunca ama uyumadı sizce neden olabilir 😑😑