Iscan Geçen ay 28 ınde olmuştum daha olmadım ama normal mı böyke gecıkmelı olması zaten polikistik over de var geç oluyurum hep ama diken üstündeyim😬
Kbl Iscan doğumdan 3ay sonra adet oldum bende Bı ay başı Bı ay sonu 2 ay boyle devam etti sonra duzeldı ayda 1kere oluyorum suan duzensız olur evet