Oyun oynuyordu yanımda birden elindeki ufak fenerle beraber dizime çarptı ağzını sertçe. Zaten iki dişi var sadece korktum ağladı baya baktım bi tanesi kanıyor arkadan. Psikolojik olarak sanki kırılmış gibi hissediyorum daha kısa bi tanesi normalde de ama sanki iyice kısaldı. Off çok üzüldüm ya ben dayanamıyorum böyle şeylere dişi kanayan ya da kırılan bebek var mı? Acısı geçti keyifli ama ben üzüntüyü atamadım 🤦🏻♀️