Stellaa Ya bu aralar acayip babaya düşkün hep onunla uyumak istiyor sabah uyanıyor baba nerde diyo gece onunla uyuyor. Hatta gece uyanıp baba diye çağırıyor ben yanına gitsem ağlıyor falan valla delircem. Niye böyle yapıyor bu çocuk. Anne asla demiyor zaten. 21 aylık. Babası eve gelince heyecanlanıyor mesela ama ben de tepki bile vermiyo ya.
Sogancik Stellaa bebeğim daha 2 aylık sebebini bilmiyorum ama babasını mi özlüyor acaba?. Yeğenim babası eve gelince mama sandalyesinden öyle bir inip yanına gitmek istedi ki tutamadık.
2_premses_annesi Stellaa benim kızımda (5) bana sarılmıyor öpmüyor dün okul rehberlik öğretmeni ile görüştüm okulunda kardeşi var 2 aylık içten içe öfke duyuyor olabilir dedi. Sizinde belki bu şekilde olabilir kardeşi var ise
Deletedmom636262 Stellaa bizde öyleyiz evde sürekli bizi görüyor babası gidip geldiği için özlüyor normal olarak ☺️
Minikmanti Stellaa bnm oğlumda 22 aylık acayıp babacı.daha dun grl bı öp anneyi bakalm dedm öyle baktı suratıma eşime işaret ettm sen cağır dye eşim grl oğlum öp bi babayı dedi koşa koşa gtti.. Agzını doldura doldura baba der cok guzel bı s2kilde ama anne demiyor.. Baba varken beni istemyr bılmyrn neden byle ama cok bozulyrm bazen :D
Stellaa Sogancik ben de çalışıyorum beni niye özlemiyor . Mesela geçen akşam duşa girdim hiç sormadı aramadı beni. Babası 2 dakka balkona sigara içmeye gitsin başlıyo baba nerde demeye
Stellaa 2_premses_annesi hayır kardeşi yok bizimkinin. Kız olsa babacı olur diycem de erkek anneci oluyodu sözde
Stellaa Deletedmom636262 ama ben de çalışıyorum ben eve gelince de gelmiyor kapıya falan gelse de heyecanlanmıyor
Sogancik Stellaa Allah Allah bilmiyorum ki canım. Babası daha çok ilgisini çekiyor demek şimdi. Ama seni sevmediği anlamına tabiki de gelmiyor 💛
Stellaa Minikmanti ya benimki de öyle anne de diyorum babababbababa diyo 😂 anne demedi hala deliriyorum artık kıskançlıktan
kenankaan Stellaa aman boşver ya, babasına kitle işte çocuğu. Sen rahatına bak. Benimki de öyle, veriyorum babasına al sen yedir sen uyut diyorum. Onda ağlamıyor, yemeğini de yiyor. Ben de azcık dinleniyorum
Stellaa kenankaan hahahah bazen işime geliyor tabi ama merak ediyorum bi hata mı yaptım acaba diye 😂 sizinki ne kadarlık kız mı erkek mi