Seyma_29_ Pandaliii joie mimzy snacker kullanıyorum 3 kademeli katlanabilir memnunum. Şuan fiyatı nedir bilmiyorum tabi ama ben 350 tl civarı bir fiyata almıştım
Deletedmom626372 Pandaliii ikea antilop kullanıyorum çok memnunum hem kibar duruşunu seviyorum hem de istediğim her yere götürebiliyorum kolay çıkarılıp takılıyor yer kaplamıyor
elifinannesiiiiiiiii Pandaliii joie multiply mama sandalyesi çok memnunuz ayrılıyorda sandalyeye de bağlanıyor