Balperisi Yaklaşık 100 gram altın borcumuz var sizce yeni yılda gram altın fiyatı ne olur düşer mi? Takip eden finanstan anlayan arkadaşlar fikirleriniz benim için önemli 🤗
Klymeneninatlasi Balperisi yükselmeye başladı bile. Şubat sonu mart başı 2 hafta önceki yükselişine muhtemelen kaldığı yerden devam edecek.
Balperisi Klymeneninatlasi aslında ödemek için Eylüle kadar vaktimiz var bi daha düşecekse almayalım bekleyelim diye düşünüyoruz ama öngörümüz pek iyi değil malesef
Annis-ogul Balperisi ocak sonu gibi tavan yapacak deniyor. Bu bi oyun.zamlar dolara göre yapildi ama dolar düşünce zamlar geri çekilmedi.ikinci zamlar gelmesi için doları altını düşürdüler. Tekrar tavan yapınca ikinci zamlar gelecdk
Balperisi Annis-ogul 100 gram olunca 10 TL oynasa 1000 TL zarara sokuyor bizi o yüzden ince eleyip sık dokuyoruz ama yükselişe geçti sanırım geç kaldık
Zlm Balperisi genelde Martin ortası gihi çok güzel dusuyo ama tabi her yıl olur mu bişi diyemem Bence durumunuz olduğunca alın baktınız çok düştü yatırımlık alırsınız
Balperisi Zlm evet önümüzü görememek bizi biraz zora sokuyor düşük yüksek demeden almak lazım sanırım
Balperisi Klymeneninatlasi dimi ya aslında 630 a filan düştü biz düşüş uzun süreli olur diye düşündük tekrar tırmanışa geçti
metehanmom_ Balperisi tv de kuyumcu adam yılbaşından sonra eski seviyeye yükselmesini bekliyoruz dedi ne kadar doğru bilemem ama bende öyle düşünüyorum 🤷🏽♀️