Deletedmom812 Kızlar kızım 43 günlük tek sederde bi göğsü yedirmek yeterli mi sizce ikinci verince kustu burnundan bile geldi çok geldi sanırım ne diyosunuz ? 😰😒
Umayumayumay Deletedmom812 ben bir emzirmede bir memeyi, diğer emzirmede 2. Memeyi veriyorum. Doyuyor valla çünkü kilo alımı normal çıkıyor doktor kontrolünde
EsraaK Deletedmom812 bence ikisini de verin sütün devamlılığı açısından fazlasını çıkartsın önemli değil
Cagan_eren_asya Aslında olması gereken bir memeyi çocuk bosaltsin diğer memeyi sagin diyorlar sut üretimi devam etsin diye ama ben sagmadim 2 bebeğim kilo alımı gayet iyi iri bebek olduğu halde ben tek göğüs verdim hep 2.fazla geldi