Hanımlar merhaba. Ben doğumdan sonra ilk adetımı 10 agustosta gördüm Nisan da doğum yaptım. Sonra kı aylar
9 Eylül
8 Ekim
Ve 4 Kasım kasımda nedense 3 gün erken oldum ve somra bırde 30 Kasım da oldum. Su anda takvime göre. Olmam lazım ama reglım tekrar bir gün geriye atarak mı gelecek acaba. Kafam allak bullak. Oldu öyle olursa bugun olmam lazım ama takvime göre. Dün olmam lazım diye gösterıyo kafam cok karıstı bilen arkadaslar yardımcı olabilir mi yada acaba kasımın 4 üne göre mı gıdecek öyle olursa 3 ocakta olmam lazım ama 30 Kasım kafamı cok karıstır Dı ve korkudan ölüyorum korunuyırım hatta cok dikkat ediyorum ıkıncı cocuk su anda hıc ıstemıyorum cunku uzaktayım ve kızıma tek basıma bakıyorum yapamam o güven yok su anda bende ikinci cocuk 😔😔