Busralpasln Kızlar normal doğum yaptım 2 ay 10 gün önce her gece aşırı derece de terliyorum neden acaba aynı durumda olanlar var mı 🥲
Kubravera Busralpasln Bende öyleydim. Sürekli sıtma tutuyordu titriyordum terliyordum. Alerjim olduğu için kan ve vitamin ilaçları kullanmamıştım. Doktorum kansızlık ve vitamin eksikliğinden dolayı demişti bana
1Beybiletto Busralpasln ayyy beni sıtma tutmuştu acillik oldum serum falan taktılar çok kötüydü arada bir tutuyor yine
Sedakcby Busralpasln o teri hiç demeyin kabusum oldu. Resmen biri sırtımdan su döküyodu sanki ve 4 ay falan çektim nerdeyse. Ben hayatımda terledigimi bilmem yani ama doğumdan sonra aşırı zorlanmistim özellikle emzirirken ki o ter 🤦♀️
kenankaan Busralpasln benim 4-5 ay sürdü valla. Bazısı çabuk geçiyor, benim bi de yaza gelince iyice arttıydı sanki