thebeautyqueen alptoyyy 2 gün önce eşim İstanbul’da bir devlet hastanesinde yaptırdı. Öğleden sonra 4 gibi verdi sabaha karşı çıktı sonucu. Aşırı yoğunluk vardı. 2 saat sıra beklemiş. 🤷🏻♀️
thebeautyqueen thebeautyqueen Özel hastanede 250 TL. Allah korusun test pozitif çıkarsa da bu tutar size geri iade ediliyor diye biliyorum.
Nik_mik_yok alptoyyy Temasliydim, akşam da biraz burun akıntısı ,halsizlik falan oldu . Ama negatif çıktı çok şükür
lalbg alptoyyy bana yaptılar. Hiç sormadılar bile ateş var mı diye. Covid olduğumdan şüpheleniyorum test yaptırıcam dedim hemen yaptılar.
selosunannesi Nik_mik_yok 5 gün sonra tekrar ysptirin bende öyleydim 5 gün sonrs çıktı 3-4 gün kuluçka süresi oluyor teste çıkmıyor
HonKiPonKiDoNiNo alptoyyy Belirtim yok, hic bsy olmadi zaten 🙂 temas ihtimalim vardi neyse ki negatiff 🙏