Bebegmveben3 Merhaba taze anne Allah bebeğine de sana da güzel günler yaşatsın inşallah 🙏 yani bu konuda senin gibiydim of o mamalar sonradan 90-120 cclere çıktı sütüm olmasına rağmen hatta üzüntüden az kaldı sütüm gidiyordu ne badireler atlattim, megersem 4-5 aylik olana kadar bebekler doyduğunu bilmiyormuş hele de o ilk aylarda 🤔 bebegim tam 4 aylik oldu bugün 120 günlük ama hala tam olarak doydugunu anlamiyor arada kendi bırakıyor memeyi bazende rahatlamak için kullanıyor her bebekte olduğu gibi. Eger bir sonraki ay kilosu iyiyse doktorunda onay veriyorsa mamayi fazlalastirmadan bırakmanı tavsiye ederim yoksa sonra meme reddi vs oluyor. Ama kilo almasında gelişiminde sıkıntı oluyorsa tabi ki mama takviyesi yapın ama onu da biberonla degil kaşık biberon veya eds sistemi ile Umarim herşey gönlünüzce olur 🙏