4,5 aylıktan beri kaşınıyordu dişleri ortada görünen bişey yoktu. Bugün parmağımı ağzına götürdü altta minik sivri bisey battı elime sevinçten yere göğe sığamadım vallah çok şükür ağrısız acısız çıkarsın inşallah)) Kızım 11 buçuk aylık bu arada 13 ocakta inşallah 1 yaşına girecek. Sağlıklı gelsin minik incileri inşallah bütün bebişlerin))