melikeet kızlar adetim hep düzenlidir ilk defa 10 gün gecikmem oldu test yaptım negaf çıktı ilk hamileliğimde ki gibi sürekli uykuluyum kan mı vermek gerekir?
MervEslinArden melikeet Doğumdan 3 ay sonra adet oldum düzenli bir şekilde 2 ay önce 8 gün gecikti 2 kez test yaptım negatif 13.günde oldu adet şükür yüreğim ağzıma gelmişti vallahi🤦♀️
esraeerdogann melikeet 5ay çok düzenli oldum sonra düzenim bozuldu böyle olması çok normal demişti doktor 1 yıla kadar düzensiz olabilirmiş ☺️
incitanesii melikeet net sonuç için kan testi verin. Benim stresten geçikiyor stresli bir durum geçirdiniz mi
melikeet @incitanesii cok büyük bişey olmadı her zaman ki ufak tefek şeyler belkide ondandır ama teşekkür ederim