Gzmk 16 günlükken mememi reddetmişti bi içiyodu bi içmiyodu ve içmediğinde memede olduğunu anlar anlamaz katıla katıla ağlıyodu biberonla bir iki süt verdim ama baktım hepten bırakacak memeyi iki emzirme danışmanıyla konuştum ve biberon ve emziği tamamen kestim sonra yürüyerek emzirmeyi denedim tutmadı. Pilates topunda zıplayarak tutturdum ve öyle öyle alıştırdım sonra normal oturarak emzirmeye geçtim ama klasik emzirme pozisyonu var ya onu sevmiyo ancak emzirme yastığıyla futbol topu tutuşuyla rahat ve ağlamadan emzirebildim. Şimdi 32 günlük tamamen atlattık. En büyük yapılacak şey sabırlı olmak strese girip ben de ağlıyodum onunla birlikte ve o zaman daha kötü oluyodu sakinleştiğimde ve yavaşça onunla konuşup ninni söylediğimde o da daha sakinleşmişti.
Umarım atlatırsın 🌸 Ama emzirsen de emziremesen de sen iyi bi annesin bunu bil 💕