Merhaba benim hamileliğim normalde 9haftalık olması gerekirken şuan 6 haftalık gözüküyorum ilk gittiğimde kese var bebek yok demişlerdi bugün çok şükür bebeği gördük ama kalp atışını duymamadık pazartesi tekrar çağırdı böyle durumu yaşıyan varmı benim bildiğim ilk önce kese sonra bebek daha sonra kalp atılı duyulur yanlış mı biliyorum ?