20 günde bitti benim bir şişe. Bitti sandığım zamanlarda sallayınca damlamaya başlamıştı. Dün tekrar aldım hatta minicik ve 90 lira. Bağırsak geliştirici değil de normal gaz damlası olsa almazdım. Sab simplex kullanıyorum şişesi daha büyük. 1 ay 10 gündür kullanıyorum daha yarilanmadı.